HIDANGAN HARI RAYA 2009


Kepada seluruh warga Mat2u, di maklumkan bahawa saya ada membekal & menjual daging burung puyuh gred A & B. Ia amat sesuai di jadikan hidangan untuk hari raya nanti..(tapi untuk bulan puasa ni pun bole jugak). Sesuai di masak beriani, masak merah @ apa2 sahaja masakan (goreng pun sodap!!). Burung puyuh ini disembelih oleh umat islam dan di sahkan halal oleh JAKIM..Harga untuk :

1) Gred A = RM 26.00/10 ekor ;

2) Gred B = RM 23.00/10 ekor.

Jadi, saya ingin menjemput semua warga Mat2u untuk menjadi pengedar bagi pihak saya (harga bdr). "BANTULAH ANAK YATIM"

Untuk keterangan lanjut sila hubungi : 016 - 263 0891 (24 hrs)


*p/s : HARGA TERMASUK KOS PENGHANTARAN (MUAR SHJ)


1 Response
  1. Hafiz Says:

    Akom... Ir. ini yg saya suka tengok awak bisnes dgn keluarga dulu...kurang2 pun kita bantu sesama kita...lagi bagus kalau kita bikin union...mcm2 kita boleh bisnes.. saya jual sabun.. aza jual minyak urat.... pakjak boleh jual gambir sarawak... mesti ada market punya... sbb benda selalu pakai... apa yg penting ...kerjasama....


    TUAN TANAH

    My photo
    Pemilik rasmi blog & wakil utama kepada keluarga Allahyarham Mazlan Mohamed & Manisah Sadikin, dan pemilik syarikat Warisan M&M Entp. Sekian..

    PENGUNJUNG SETIA

    LAWATAN YB.....