Cuti-Cuti Malaysia Di Bulan Ramadhan

Posting kali ni dirakam di Melaka, selepas melawat Afiq kat Hospital Putra. Kami anak beranak naik bot menyusuri Sungai Melaka waktu malam..Cantik..Syok..Melawat Melaka beerti melawat Malaysia..

Dalam bot..Kami 1 famili je melayu,yg lain semua mat saleh..

My Beloved Wife @ Cikgu Enon. Dia dah naik 2 kali bot ni, masa bawak anak murid lawat Melaka..

Mak @ Mak Long. Mula-mula tak nak naik bot,sakit kaki la,duit beli ikan lagi baik la, last-last mak la yang paling hepi sekali..Siap menyenyeh lagi, dia cakap bot ni bole sampai Langkawi tak??..hehe..

Wan & Aiman depan bangunan merah.Macam stor je bangunan ni..


0 Responses

    TUAN TANAH

    My photo
    Pemilik rasmi blog & wakil utama kepada keluarga Allahyarham Mazlan Mohamed & Manisah Sadikin, dan pemilik syarikat Warisan M&M Entp. Sekian..

    PENGUNJUNG SETIA

    LAWATAN YB.....